Την Κυριακή 14/06 ολοκλήρωσαν τις προπονήσεις τους οι ακαδημίες μας με το Summer Volleyball Tournament!
Το γήπεδο μας γέμισε παιδιά και γονείς, χαμόγελα και πολύ βόλεϊ! Οι αθλήτριες μας και οι αθλητές μας έπαιξαν για 2,5 ώρες περίπου υπό τους ήχους χορευτικής μουσικής.
Σε όλα τα παιδιά μοιράσαμε βιβλία για τις καλοκαιρινές διακοπές τους, ευγενική προσφορά της βιβλιοθήκης του συλλόγου μας, αναμνηστικά διπλώματα συμμετοχής και βραχιολάκια και μπρελόκ του βόλεϊ, που πήρε η προπονήτρια μας. Κληρώσαμε και καλοκαιρινά δωράκια.
